28 January 2015

Corina feat. Dorian Popa: Nimeni altcineva



Te fac o fapta buna acum sub clar de luna 
Pe-aceeasi banca de acum o saptamana 
Stabilim decorul pentru inceput. Plus un reper temporal. Am mai facut asta acum o saptamana. Ciudata exprimarea totusi. De obicei folosim "Te-am facut (fraiere)!" cand batem pe cineva la un joc: table, carti, popa prostu, CS...
Bonus in engleza unde "to do someone" poate insemna si altceva.
Pe-acelasi ri-i-itm pe-acelasi ga-a-and 
Imbratisand placerea si-apoi tremurand 
Deducem ca se repeta povestea. Acelasi ritm, acelasi gand; si probabil e la fel de intens ca prima oara.
Nimeni altcineva-a-a-a n-are iubire asa de mare ca a ta 
Macar stim ce conteaza. Iubirea trebuie sa fie mare. Conteaza si cum o folosesti e de preferat sa fie mare. 
O-oh ard ca Ana-n flacari
Care Ana? Imi scapa referinta. Stiu de o Ana ingropata in perete. Trebuie sa ma pun la curent. Trebuie sa fie o Ana care arde in flacari. Pleonasm oare?
Dupa un search pe gugal. Se pare ca exista Anna Lesko: Ard in flacari.
Cand am asa om langa mine sa dorm
Dar cu tine orice noapte-i fara somn
De ce sa dormi cand mai poti face o partida de table? O.o
Sa ducem un razboi in pat ca dacii si romanii
"Razboi in pat ca dacii si romanii". Trebuia sa repet. Eu stiu ca sunt niste glume cum ca romanii sunt urmasii lui Decebal si Traian, dar nu cred a la asta se refera. Sau poate joaca sah si nu table cum am crezut eu.
Doar tu ma tii in transa toate noptili - si-mi pierd mintili 
Ma faci sa uit sa-l pun pe ‘e’ in loc de ‘i’
E grav daca ajungi sa uiti sa-l pui pe "e" in loc de "i". Mai putin sesizabil in Moldova totusi. Adica nu e mare diferenta intre "eu" si "io". Pe de alta parte daca uita sa il puna pe "e" in loc de "i" inseamna ca el e obisnuit cu "i" si trebuie sa faca un efort constient pentru a vorbi corect romaneste.
Ia ia stai asa - propun sa mai schimbam pozitia 
Si-apoi subiectul ca ne ia politia 
"Sa mai schimbam pozitia". Hai sa mai joc si eu cu albele. Inseamna ca sunteti inca pe banca din primele versuri. Sub clar de luna. Unde ati mai fost acum o saptamana. Aveti grija cu politia! Jocurile de noroc sunt interzise in public. Cred. 
PS: M-am saturat de melodia asta. Am muzica pe fundal aproape toata ziua si o ascult cel putin de 5 ori pe zi.

No comments:

Post a Comment