13 January 2015

Inca ceva...

Am vazut aseara o parte din comentariul lui Dragos Patraru in legatura cu libertatea de exprimare... si m-a pus pe ganduri. Poate gresesc. Apoi am citit cateva articole pe kmkz.ro cateva articole pe acelasi subiect.

Poate gresesc. E foarte posibil sa gresesc. Si totusi parca nu ii pot "ierta" pe umoristii aia.

Nu faptul ca si-au exprimat opinia a contat, ci felul in care au facut-o. Iar faptul ca din cauza asta au murit niste oameni care nu erau implicati in vreun fel nu pot sa il ignor.

E bine totusi ca nu am schimbat canalul. Uite de asta e bine sa iti setezi niste limite. Nu il suport pe Dragos Patraru, la fel cum nu il suport nici pe Banciu sau pe Badea. Mistocareala asta nu ma atrage in nici un fel. Si din cauza asta puteam rata o argumentare foarte buna. Pentru ca imi aleg sursele si am ales sa nu urmaresc emisiunile lor.

Si cu asta renunt la subiect. Pana la urma depinde de fiecare cum analizeaza situatia.

No comments:

Post a Comment